نازنین فاطمهنازنین فاطمه، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 7 روز سن داره
علیعلی، تا این لحظه: 7 سال و 4 ماه و 11 روز سن داره
زمانی نوشتن مطالب وبلاگم رو خودم (نازنین فاطمه) به عهده گرفتمزمانی نوشتن مطالب وبلاگم رو خودم (نازنین فاطمه) به عهده گرفتم، تا این لحظه: 3 سال و 6 ماه و 7 روز سن داره
نازنین زهرانازنین زهرا، تا این لحظه: 11 ماه و 10 روز سن داره
فنچ های خوشگلم✨🪐فنچ های خوشگلم✨🪐، تا این لحظه: 2 سال و 10 ماه و 25 روز سن داره

🤍𝐈𝐂𝐄 𝐁𝐄𝐀𝐑

🤍𝐈𝐂𝐄 𝐁𝐄𝐀𝐑

...

1402/3/3 13:52
76 بازدید
اشتراک گذاری

سلام بچه ها من دوباره بعد چهار ماه برگشتم😂

یکم اینجا وب من نمیدونم چرا اشکال داره همونطور که بهتون گفتم

بیشتر تو روبیکا فعالم

https://rubika.ir/nazaninfatemehali

این آیدی من تو روبیکاست✨

خب شمام نمایشگاه کتاب رفتید؟! 

من رفتم چند تا کتاب گرفتم یه رمان به اسم آهااای دنیا(میدونم اسمش عجیبه ولی قشنگه😂) چند تا کتاب هم از کتاب هایی که خانم کلر ژوبرت نوشته بود گرفتم 🫠بعد رفتم شیک نوتلا خوردیم چون انقدر گرم بود به پخته شدن نزدیک بودیم🫥😂

خب شماهم اگه رفتید چه کتاب هایی گرفتید؟! 

اگه دوست دارید بیشتر از مطلب های من بخونید به پیج روبیکام سر بزنید خوشحال میشم ✌🏻🙂

پسندها (1)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

آویناآوینا
4 خرداد 02 19:41
زیاد نرو ما رو تنها نزار پست اینجا هم بزار